1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

Sklep www.langner-czesci.pl  obsługiwany jest przez firmę LSP sp. z o.o. , z siedzibą w Radomsku, przy ulicy Krasickiego 109, Numer REGON 521253781, NIP: 7722426864, KRS: 0000954380, Kapitał zakładowy 5000zł w całości wpłacony.

Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

2. WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW 

2.1 W sklepie internetowym www.langner-czesci.pl zamówienia składać mogą osoby pełnoletnie.

2.2 Oferta sklepu obowiązuje na terenie Polski, jednocześnie wszystkie zamówienia mogą być realizowane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej polskiej. Realizowane są zamówienia złożone tylko w języku polskim

2.3 Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza.

2.4 Właściciel sklepu zobowiązuje się potwierdzić każde zamówienie drogą e-mailową lub telefoniczną .

2.5 Składając zamówienie użytkownik jednocześnie potwierdza przeczytanie regulaminu i zgadza się z jego postanowieniami. W momencie złamania z któregoś z punktów regulaminu firma Paweł Langner www.langner-czesci.pl zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

2.6 Realizacja zamówień odbywa się każdego dnia w roku z wyłączeniem niedziel i okresów świątecznych. Zamówienia złożone w niedziele i święta realizowane są pierwszego dnia roboczego następującego po złożeniu zamówienia.  

2.7 Spółka LSP sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odrzucania zamówień w przypadku:

a. Źle wypełnionego formularza zgłoszeniowego

b. W przypadku braku wpłaty na konto lub gdy przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera

c. Braku zamówionego towaru.

2.8 Zamówienia mogą być realizowane tylko na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim.

2.9 Wszystkie ceny podane w sklepie www.langner-czesci.pl są cenami w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Spółka LSP sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez informowania o tym użytkowników sklepu, z zastrzeżeniem poniższych postanowień. W przypadku zamówienia w cenie przed zmianą spółka LSP sp. z o.o. zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie zamawiającego o zaistniałej sytuacji. W przypadku braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. 

2.10 Firma wystawia dokumenty sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu należy wypełnić odpowiednie pola. 

3. WYSYŁKA

3.1 Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy płatności oraz rodzaju przesyłki.

4. WARUNKI DOSTAWY 

Czas dostarczenia paczki = czas realizacji + czas dostawy

4.1 Sklep realizuje zamówienia w przeciągu 24 - 48 godzin roboczych, a przy płatności przelewem (przedpłata) czas realizacji jest liczony od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku braku towaru kupujący zostanie poinformowany niezwłocznie o tym fakcie.

4.2 Czas dostawy kurierem trwa zazwyczaj 24h, w szczególnych przypadkach 48h

Jeżeli kurier nie zastanie Kupującego pod adresem dostawy, awizuje przesyłkę. Ponowna próba dostawy towaru nastąpi w ciągu następnych 48 godzin od daty wystawienia awizo. Na drugim awizo wskazane jest miejsce, gdzie Kupujący może odebrać przesyłkę. Przesyłkę należy odebrać w terminie do 3 dni od daty wystawienia awizo. Po 3 dniach następuje anulowanie zamówienia, a kosztami zwrotu produktu obciążany zostaje Kupujący.

4.3 W momencie odbioru przesyłki klient ma prawo sprawdzić towar i w przypadku:

a. nie zgodności towaru z zamówieniem

b. otrzymania uszkodzonego towaru ma prawo do nie przyjęcia paczki o czym niezwłocznie musi poinformować właściciela sklepu www.langner-czesci.pl pod numerem telefonu 723 337 890 lub mailowo na biuro@lsp.pl

5. REKLAMACJE I GWARANCJE

5.1 Reklamacja towaru możliwa jest po ówczesnym kontakcie z właścicielem sklepu www.langner-czesci.pl (mailowo lub telefonicznie)

5.2 Reklamacji może dokonać osoba fizyczna kupująca towary oraz przedsiębiorca jeżeli dokonuje on zakupów niezwiązanych z działalnością gospodarczą. 

5.3 W paczce powinny znajdować się pełne dane kontaktowe, oraz paragon lub Faktura Vat. Wszystko by usprawnić proces reklamacji. 

5.4 Zakupione i dostarczone towary są objęte dostarczaną wraz z towarem gwarancją producenta i/lub dystrybutora.

5.5 Wysyłka reklamowanego towaru odbywa się na koszt kupującego.

5.6 Reklamacje i gwarancje będą rozpatrzone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu. Jeśli otrzymany towar nie będzie zawierał danaych kontaktowych i paragonu/faktury ten czas wydłuży się, o czas dostarczenia ich pocztą, e-mailem bądź osobiście. Bez nich nie możemy zidentyfikować transakcji i przystąpić do procedury reklamacyjnej. 

6. ZWROTY 

6.1 Kupujący zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) z tytułu rękojmi może zrezygnować z zamówionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Zobowiązuje się do dostarczenia towaru wraz z. Formularzem odstąpienia od umowy. Zwracane towary nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania oraz muszą posiadać wszystkie metki, opakowania. Właściciel zobowiązuje się na zwrot ceny zwracanego towaru na konto w ciągu 14 dni.,

6.2 Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą ma 14 dni na odstąpienie od umowy. 

6.3 W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

7. DODATKOWE INFORMACJE

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Pouczenie o odstąpieniu od umowy świadczenia usług (informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy świadczenia usług)

W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Prawo odstąpienia od umowy świadczenia usług 

Informujemy, ze mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, po tym czasie zwrot wygasa.

Aby zwrócić towar trzeba:

1. poinformować mailowo (biuro@lsp.pl) bądź telefonicznie (723 337 890) nasza firmę o nadaniu paczki.  

2. Dodać pełne dane kontaktowe w paczce, może być ręcznie na kartce papieru, lub dołączyć formularz z linku na dole tej strony.

3. Nr Konta na który mają być zwrócone pieniądze ( dane w formularzu). Nie realizujemy przekazów pocztowych(czerwony przekaz).

4. Paragon lub korekta faktury Vat. Bez tego z przyczyn wynikających z ustawy nie jest możliwy zwrot. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Prosimy o korzystanie z formularza odstąpienia od umowy, znacznie ułatwia on pracę.

Formularz odstąpienia od umowy znajduje się pod tym linkiem Formularz odstąpienia od umowy